loading...
سایت شخصی مهران مافی
مهران مافی بازدید : 7 چهارشنبه 30 شهریور 1390 نظرات (0)

 

امشب سرآن دارم ، تا با تو سخن گویم ، راه تو بپویم من ، اسرار تو را جویم

امشب به درت خواهم ،  تاصبح همی کوبم ، تا خود به درآئی زان ، عطرت به صفا بویم

امشب زغمم تا صبح ، حرف دل خود گویم ، پیمانه به پیش آری ، تا باز کنی رویم

امشب زمیت نوشم ، تا مست کند آن می ، من را که گنه کردم ، بسیار مدد جویم

امشب به سرم می زن ، بی خود ز خودم گردان زیرا که ز رویت من ، بسیار شرم رویم

امشب به درت کوبم ، تا بازکنی در را می کوبم و می خواهم ، دست از گنهم شویم

امشب در لطفت را ، بگشا زبرم جانا ، مردانه تو را گویم ، راهت به لقا پویم

امشب زمیت ساقی ، مستم تو چنان گردان ، تا بازشوم عبدت ، کفران نشود خویم

امشب که نهم بر سر ، قرآن تو را تا صبح ، خواهم که به درگاهت ، آشفته کنم مویم

امشب ز تو می خواهم ، تا عفو کنی من را ، زین رو به درت تا صبح ، خاک از توبه می سویم

امشب بپوشم جوشن ، با خواندن نامت من ، یا رب ز بلاهایت ، ایمن بنما کویم!

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 19
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 32
  • آی پی دیروز : 10
  • بازدید امروز : 11
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 11
  • بازدید ماه : 11
  • بازدید سال : 13
  • بازدید کلی : 511